کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

پسر دوست داشتنی من کیان

رویدادهای مهم خرداد 2

1393/6/17 2:47
نویسنده : مامان کیان
1,229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

20 ماهگیت مبارک عمر و جونم

وای که چقدر عقب موندم از بس که دیر به دیر میام پست میزارم ،هی هر دفعه می گم از این به بعد دیگه سر موقع میام ولی نمی شه.تازه اگه این پستت  رو کامل کنم دو ماه باز عقبم تا آن تایم بشم.

این عکسا مال عصر  16 خرداد که از پارک برگشتیم .تو پست قبلیت یادم رفت بزارم.

اینجا نشسته بودی و سعی می کردی پایه های میز هاکیت رو وصل کنی ،هر از گاهی هم تلویزیون میدیدی.

بعدش یهو چشمم افتاد به ضبط مامان مسی که رو میز ناهار خوریشون بود و قرار بود ببرنش واسه تعمیر. سریع اومدی بالای میز و بعدم پات رو گذاشتی روی ضبط و از این فتح جدیدت کلی ذوق زده بودی و همه رو صدا می کردی تا نگات کنن.بابا مهدی هم تمام مدت کنارت وایساده بود تا خدایی نکرده آسیب نبینی،الهی فدات بشم که عاشق ارتفاعی.

از 17 خرداد تا 22 خرداد بابا رفت ماموریت و خاله فاطمه اومد پیشمون .عاشق خاله فاطمه ای شدیدا وقتی که هست کلی کیف می کنی و ساعت ها هم اگه با خاله بازی کنی صدات در نمیاد.

قربونت برم خوش خنده مامان بوووووووووووووووووووووووووووووووس.

تو این چند روز که خاله پیشمون بود حرف زدنت خیلی بهتر شد،هر چی خاله بهت می گفت تکرار می کردی و خودتم کلی ذوق می کردی از اینکه می تونی بگی.

مثلا  سه شنبه 20 خرداد تو پذیرایی داشتین بازی می کردین که خاله بهت گفت ممنونم شما به خاله نگاه کردی و گفتی مممونم وااااای عزیز مادر از ذوقم می خواستم درسته قورتت بدم ،آخه خیلی بامزه تلفظ می کردی.

بعد از اون روز جالب که کاربردشم متوجه شده بودی و هر وقت بهت آبی یا خوراکی میدادیم یا اینکه وقتی ازت می پرسیدیم خوبی در جوابمون می گفتی مممونم.

اینم بگم که تو این 5 روز که خاله بود شیطونیای می کردی که بیا ببین.

با خاله داشتین قایم موشک بازی می کردین ببین کجا قایم شدی ، اصلا هم معلوم نیستی وروجک من خخخخخخ.

تشنه ات شده بود خاله برات آورد اونم تو چه لیوانی ،بعد از کلی ناز کردن یکم خوردی و طبق عادت بدت بقیه اش رو برگردونی  رو  تخت.من نمی دونم چرا دوست داری این کار رو هی تکرار کنی،تمام فرشای خونه از دست شما آخر  نپوسه خوبه.

پاهات رو می ذاشتی بالای تخت ما و از اونجام خودت رو به پنجره می رسوندی و از این کارت خیلی خوشت میومد.حالا خوبه من اصلا اون پنجره رو باز نمی کنم ،کلا کارای خطرناک زیاد انجام میدی نفسم.

اینجام که داری دالی بازی می کنی شیطون بلا

22 خرداد با خاله مهدیه اینا رفتیم تفرش آخه بابا شنبه امتحان داشت ،شمام که نمیزاشتی درس بخونه .

وااای که چقدر تفرش رو دوست داری فسقلی من تا می تونی بازی و بدو بدو می کنی ،اینم بگم که خوردن و خوابیدن تعطیل می شه کلی باید سرگرمت کنیم تا غذا بخوری و خوابوندنتم اونجا یه پروژه عظیم واسه خودش.

 24 خرداد  عروسی دعوت بودیم و شمام از اول تا اخر وسط بودی و می رقصیدی.برعکس بچگیات که می رفتیم عروسی و با زیاد شدن صدای موزیک اشک می ریختی و ترسیدی.

 

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

پس با تمام سکوتم دوستت دارم.

پسندها (4)

نظرات (25)

مامان کارن( رزیتا )
17 شهریور 93 8:16
ای قربونت برم کیانی با اون مممونم گفتنت
مامان کیان
پاسخ
فدات شم خدا نکنه عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
17 شهریور 93 8:18
شیطون بلا آب میریزی رو تخت این خوبه مامانی بچه ی خواهر من آب که می خورد لیوانو با تمام قدرتش پرت می کرد
مامان کیان
پاسخ
رو تخت که خوبه تمام فرش رو هم خیس می کنه. خخخخخخخخخخخخخخخ عجب شیطون بلایی بچه خواهرت
مامان کارن( رزیتا )
17 شهریور 93 8:19
20 ماهه شده گل پسرمون مبارکه عزیزم ایشالا 200 ساله شی
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم
اعظم
17 شهریور 93 13:42
عزیزه دلم .شیطون شدی چقدر خاله جون انشاا.. سلامت باشی همیشه
مامان کیان
پاسخ
فدات شم گلم. مرسی از دعای خوبت
اعظم
17 شهریور 93 13:43
وای وای وای لب پنجره خیلی خطرناکه امیدوارم تا بخواد یاد بگیری پنجره رو باز کنی دست از این فتوحاتتم برداشته باشی خوشگل دوست داشتنی
مامان کیان
پاسخ
آره خیییلی خدا رو شکر از سرش افتاده. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ان شاااالله عزیزم
اعظم
17 شهریور 93 13:44
انشاا.. همیشه به مسافرت و شادی و عروسی باشین خانوم خانوما
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیز دللللللللللللللللللللللللللم
مامان گیسو جون
17 شهریور 93 18:15
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ای جونمممممممم عسل منو ببین هزار ماشاا... 20 ماهگیش مبارکککککککککک الهی 120 ساله بشه بوسسسسسسس
مامان کیان
پاسخ
سلاااااااااام به روی ماهت مرسی عزیز دلم.
مامان گیسو جون
17 شهریور 93 18:21
ای جون دلم قربون پسمل ظبط نوردم برم من فدای خندهات الهی همیشه بخندی ای جان عزیزم جیگر خاله قربون حرف زدنت شیرین زبونم
مامان کیان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ خدا نکنه مونا جونم. مرسی از محبت و مهربونیت.
مامان گیسو جون
17 شهریور 93 18:24
پسر دایی سپهر اومد برمی گردم خصوصی
مامان کیان
پاسخ
عزیزمی آخ جون اومدم
مامان محمدحسین
18 شهریور 93 13:59
سلام کیان جون دلم واست تنگیده بووووووووووس..... می بوووسمت عزیز شیرین زبوووووووون....
مامان کیان
پاسخ
سلام گلم ما هم دل تنگتون بودیم
مهسا
21 شهریور 93 13:54
اخ کیان جونم کلی دلم برات تنگ شده بود..بس که شیرینی.. الهه جون توروخدا زود به زود اپ کن..بابا دلمون تنگ میشه
مامان کیان
پاسخ
قربونت برم که انقده ماهی. چشم فدات شم سعی می کنم عزیزم
مامان امیرحسین
21 شهریور 93 13:56
کیان جونی حسااااااااااابی وروجکی شدی برای خودتا از اونایی که همیشه باید یه نفر دنبالشون باشه..ولی فدای یه تاره موت عزیزم اشاااال نداره اصصصصن.
مامان کیان
پاسخ
حساااااااااااابی شیطون شده مهسا جونم. دقیقا من یا مهدی همیشه دنبال شیم
مامان امیرحسین
21 شهریور 93 13:57
فداااااااااااای اون خندیدنت و ممنون گفتن عزیزم.. الهی که همیشه لبات بخنده و تنت سالم باشه.. میبووووووووووسمتون
مامان کیان
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون از دعای قشنگت
مامان حلماجان
22 شهریور 93 11:39
سلام به روي ماهت عسل خان كجايي تو بابا آخه دلم پوكيد از دوريت (گرررررررويه) همش تقصير ابن مامانيه هاااااا خب بگذريم پسر گلمون حسابي شيطون شده . ولي خيلي بايد مواظب خودت باشي عشقم كاراي خطرناك نكني كيانم خوش بحالت كه خاله به اين خوبي ومهربوني داري عزيزم خدا واسه هم حفظتون كنه ان شالله هميشه خوشحال باشي و دلت شاد وپر اميد باشه پسر گل منگولي من نميدونم چرا قسمت نميشه از نزديك ببينمت عيب نداره بلاخره اون روز مياد دوستت دارم اُشگلم
مامان کیان
پاسخ
سلام مهربونم خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه اینکه حرف مادر زنش رو گوش بده مرسی عجیجم قربونت برم ممنون از دعای قشنگت. کم سعادتی از ماست،منم خیلی دوست دارم از نزدیک روی ماهتون رو ببینم ان شاااالله نغمه خوشگلم ما هم خیییییییییییییییییییییییلی دوستون داریم
اعظم
24 شهریور 93 11:26
سلام عزیزم خوبی؟ پسره نازت خوبه ؟ برام نوشته بودی خصوصی اما چیزی تو خصوصی نبود کاری با من داشتی گلم اگه زحمتت نمیشه دوباره بزار تا برام بیاد
مامان کیان
پاسخ
سلام فدات شم. خدا رو شکر خوبه. برات گذاشتم عزیزم. با عرض معذرت کامنت بعدیتم نمی تونم تایید کنم آخه هنوز سکرته. جوابت رو میام تو خصوصی برات میذارم.
اعظم
25 شهریور 93 14:06
سلام عزیزم اول از همه تبریک میگم .امیدوارم زودتر سرحال بشی میدونم الان چی میکشی اما همیشه بارداری دوم راحتتر و زودتر ویار ادم تموم میشه این رو هم خوندم چون بدن به ژنی که واردش میشه یه جورایی دیگه عادت کرده چرا ناراحت باشی عزیزم اگه واقعا دلت دومی رو میخواسته الان بهترین وقته چون حداقل بچه ها با هم بزرگ میشن و یه چیزی از داشتن هم دیگه میفهمن به نشر من که خیلی هم برای کیان خوب میشه و از تنهایی درمیاد امیدوارم خدا برات بهترین روزها رو رقم بزنه عزیزم
مامان کیان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون از حرفای قشنگت.ولی متاسفانه نی نی نموند پیشم
اعظم
26 شهریور 93 1:43
عزیزم من خودم هم مثلا میخواستم برای تو پیغام خصوصی بدم فراموش کردم تیک بزنم ممنون برای زحمت دوباره و نوشتن جواب
مامان کیان
پاسخ
خواهش می کنم اعظم جون
مامان گیسو جون
29 شهریور 93 1:28
سلام عشقم خوبی ؟ بهتری؟ چه خبررررررررررررررررررر امروز زنگ زدم نبودی مثل اینکه یه خبر از حال و روزت بهم بده لطفاً بوسسسسسسسسسس
مامان کیان
پاسخ
سلام مهربونم خدا رو شکر الان خوبم. مرسی که به فکرمونی
مامان پارمیس و پارسا
31 شهریور 93 0:52
به به چه عجب کلی دلم واستون تنگ شده بود خوشگل خاله هزار ماشالا وروجکی شدیا. قربونت برم که معلومه عاشق ارتفاعی!! برعکس من باور کن میبینمتا موهای تنم سیخ میشه
مامان کیان
پاسخ
فدات بشم من ازی جونم خخخخ کجاش رو دیدی. واقعاازی
مامان پارمیس و پارسا
31 شهریور 93 0:54
قربونت برم با اون قایم شدنت عسلم. وااااای الی جون پارسا هم تو سن کیان که بود وقتی آب میخورد همین کارو میکرد
مامان کیان
پاسخ
خدا نکنه گلم هههههههه پس طبیعیه اینجور پیش بره فرشامون به زودی پوسیده می شن.
مامان پارمیس و پارسا
31 شهریور 93 0:56
ای جونم با اون دالی کردن و خنده های شیرینت دلم میخواد بخورمت خیلی خیلی دوستون دارم و امیدوارم زودتر بتونم ببینمتون
مامان کیان
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم عاااااااااااااااشقتونیم شدیدا. انشااااللهبه امید اون روز
اعظم
4 مهر 93 11:29
سلام عزیزم خوبی؟ یا بهتر بگم بهتری؟
مامان کیان
پاسخ
سلام فدات شم یه مدت خیلی دپرس بودم ولی خدا رو شکر الان خوبم.
مامان ماهان کوچولو
23 مهر 93 0:33
سلام عزیز دل خاله من واسه این پستت نظر گذاشته بودم حتی یه بارم اومدم نوشتم که چرا دیر به دیر وبلاگ وبه روز میکنی ولی الان اومدم دیدم هیچ پیامی از طر ف ما ثبت نشده اشکال نداره گلم ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است قربون ممنون گفتنت یعنی دوست دارم دولپی بخورتمت چه جای قایم شدی فدای پسر زرنگمون بشم عاشق عکس پست ثابتت شدم
مامان کیان
پاسخ
سلام فاطمه جون فدات بشم مهربونم چیزی نیومده بود. ممنون که به یاد ما هستین.
مامان امیرحسین
27 مهر 93 1:46
سلام ....من باز اومدم بهتون سر بزنم اخه خیلی میدوستمتون... الهه شماره ای که بهم داده بودی الان دسته خودته ..؟اگه اشکال داره دوست دارم باهم بیشتر در ارتباط باشیم ..شاید از این راه شد که زودتر همو ببینیم
مامان کیان
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم از بس مهربونی .ما هم شما رو دوست داریم. بله فدات شم دست خودمه.خوشحال میشم صدای مهربونت رو بشنوم و روی ماهت رو ببینم
مامان بردیا شیطون
4 آبان 93 14:15
قربونت برم چه بلا شدی....